Omet la navegació.
Inici

Celebració del Dia Mundial del Consumidor - 15 de març de 2011

Tots som consumidors. Evidentment, la compra de béns i serveis forma part del model econòmic de la nostra societat. Darrerament, però, estem notant una allau de productes i serveis que moltes vegades desborda les nostres possibilitats d’usuaris. Per poder fer front tant a abusos per part de proveïdors com també per trobar mecanismes de protecció davant de possibles fraus o d’incompliment d’allò que creiem haver contractat, l’Auntament de Sant Bartomeu del Grau, fent ús de les seves competències, posa a disposició dels ciutadans un servei de defensa dels drets de les persones consumidores a través de la col·laboració del Servei de Suport a les polítiques de consum de la Diputació de Barcelona.

La materialització d’aquests serveis es fa mitjançant la informació i l’assessorament:  

- Visita de les unitats mòbils d’informació al consumidor de forma periòdica

- Gestió i tramitació de consultes i reclamacions de la ciutadania de forma telemàtic (Aplicació GEC ,SVUS)

Es tracta d’un servei de gestió i tramitació d’aquelles consultes i reclamacions de consum que la ciutadania pugui presentar de manera presencial o per altres mitjans. Normalment es tramiten totes les consultes presentades presencialment a les unitats mòbils d’informació al consumidor (UMIC) o a través dels serveis dels ajuntaments aplicatiu GEC (Gestió d’expedients  de consum a través de la Bústia del consumidor).

AdjuntMida
Xarxa local de consum.pdf53.44 KB